8. Berätta om saker som orar dig just nu.

Dagens fråga/påstående vill att jag ska berätta om saker som orar mig. Haha, det brukar jag vara ganska duktig på, right, men just nu har jag inget speciellt så som jag oroar mig för. Eller ja, det finns en sak, men det är tyvärr ingenting jag vill berätta om i bloggen. Hmmm...

Jag är nog lite orolig över hur det blir med skolorna till hösten. Var jag kommer in, om jag är nöjd vid första eller andra allringen, hur det bir med boende... Jag menar - flyttar jag till Lund eller Norrköping måste jag ha boende (eller ja, kommer jag in någon annanstans än i Göteborg måste jag ju flytta). Men ja, det är nog bara det jag kan komma på nu. Allt annat löser sig ju, även detta. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0