The new challenge

Ja, då ska jag presentera den nya utmaningen. Liksom förra gånger berstår den av 30 olika frågor/påstående som jag ska besvara, en varje dag. Utmaningen är på engelska egentligen, men jag har översatt den - annars kommer jag bara förvirra mig när jag ska skriva om det. :P

  1. Konstiga saker jag gör när jag är ensam.
  2. Hur har du förändrats under de senaste två åren?
  3. Vad för sorts personer attraheras du av?
  4. Vad har du på dig när du ska sova?
  5. Fem saker som irriterar dig när det gäller killar och tjejer?
  6. Berätta om den person du tycker om och varför.
  7. Berätta om din åsikt angående otrohet.
  8. Berätta om saker som orar dig just nu.
  9. Din senaste kyss.
  10. Hur ser du på alkohol och droger?
  11. Om du är i ett förhållande, berätta om det livet. Är du singel, berätta om singellivet.
  12. Saker du vill säga till ditt ex.
  13. Berätta om någonting äckligt du brukar göra.
  14. Den bästa saken som hänt dig den senaste veckan.
  15. Berätta om din drömdejt
  16. Säg tre saker du är stolt över gällande din personlighet.
  17. Berätta om saker som gör dig rädd.
  18. Disrespectin parents. Någon som fattar? :P
  19. Berätta vad som alltid gör dig på bättre humör.
  20. Vilket var det seanste bråket du hade?
  21. Berätta om någonting du inte kan komma över.
  22. Berätta tio saker om dig själv som andra inte förväntar sig.
  23. Berätta om någonting som får dig att tänkta "tänk om..."
  24. Saker du vill berätta för fem olika personer.
  25. Tio olika sätt som gör att man vinner ditt hjärta.
  26. Berätta om din religiösa tro.
  27. Berätta om dina syskon.
  28. Berätta vilken månad du varit lyckligast under det senaste året och varför?
  29. Visa en bild på dig själv.
  30. Vad har förändrat denna månad och vad hoppas du händer under nästa?

Oj, jag ser nu att det var väldigt mycket väldigt personligt, men vi får se vad jag kommer fram till! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0