6. Berätta om den person du tycker om och varför.

Oj, den här blir svår. För det första så blir min första tanke "en kille jag tycker lite extra mycket om" - en sådan kille har jag inte för tillfället. Och för det andra - går jag över till mina vänner har jag massor att välja på. Fast å andra sidan så finns det en kille jag gillar lite extra. Men det är ingenting jag erkänt för honom än och kommer nog inte göra det än på ett tag. Men jag kan nog förklara varför jag tycker om honom så här långt ändå.

Något av det första jag sa till honom var att han var tvungen att vara extra speciell pga att vi är lika gamla och jag har lite noja över att dejta killar i samma ålder. Han bara skrattade åt mig och med tiden så märkte jag att han var mer och mer specciell. :) Han är väldigt söt, rolig att prata med. Han får mig att skratta och vi har väldigt lika värderingar. Eller i alla fall i det som för min del spelar roll. Vi båda hör av oss till varandra, så det är inte bara jag som måste höra av mig och sedan vänta i timmar på att få svar.

Men ja, detta betyder ju inte att någonting kommer att hända mellan oss eller så. Men det är den personen jag valt att berätta om idag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0