3. Vad för sorts personer attraheras du av?

Den tredje fårgan ska idag besvaras. Och den är väl egentligen lätt att besvara - tillsammans med mina tjejkompisar, där kan jag säga rakt ut vad det är för sorts person och det ordet jag brukar säga kanske itne är det snällaste. Jag vet att mitt ex tog illa upp när jag sa det till honom. Dock tycker jag att ordet är gulligt och så, men jah - jag vill inte förstöra mina framtida relationer genom att jag säger det här om de skulle läsa menar jag. Haha!

Men killar jag faller för och gärna stannar hos brukar ofta vara lite "the-boy-next-door"-stuket. Ganska lugn utåt, men när vi är ensamma blir de helt tokiga. På ett bra sätt. Och just nu är Kim i duon Norlie & KKV (Kim) ett typiskt exempel på hur den sortens killar kan se ut. Dessutom ser han ju fruktansvärt bra ut!



Sedan finns ju killarna jag ser åt en extra gång om de går förbi eller liknande. De brukar ha lite "bad-guy" över sig, mycke tatueringar, gärna piercade och många gånger vältränade, and so on... Jag vet ionte vad mer man ska säga om dem, de är som de är helt enkelt. Benji och Joel Madden är de två karlarna som under hela min tonår prytt mina väggar, fyllt mina drömmar och alltid funnits i mitt hjärta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0