2. Hur har du förändrats under de senaste två åren?

När jag läste den andra utmaningen tänkte jag "Hur har jag inte förändrats?" . Det är så mycket att jag knappt vet var jag ska börja. Till att börja med var jag blond för två år sedan, visst hade jag kunnat bli blond igen, men jag hade nog inte satsat på den blonda i så fall, troligen mer askblond. Sedan har jag blivit mer, hmm, hur ska jag säga, mer skönhetsinriktad? Jag har ett starkare intresse för mode och smink. Även om jag inte skulle kalla mig speciellt modeinriktad så har jag mer koll nu än vad jag orkade ha för två år sedan. Det var lite väl mycket svart , lite smink och ja...

Jag är också väldigt mycket gladare och säkrare på mig själv, jag är dessutom mycket jo, det mer nöjd med mig själv. Idag vet jag vilken sorts människor jag vill ha runt om kring mig, jag behöver inte någon kille för att känna mig lycklig. Har verkligen förändrats när jag tänker efter...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0