15. Berätta om din drömdejt.

Jag har verkligen ingen aning om hur min drömdejt ser ut. Hmm, middag vore ju en bra början, tror jag. Det behöver inte vara på värsta fansy resturangen, men kanske inte på en pizzeria eller så. Bufféresturang hade inte heller varit ett bra alternativ till en dejt. Och absolut inte en första dejt! Sedan hade jag nog viljat gå ut på promenad eller någonting, längst hamnen i Göteborg eller någon strand om man är någon annanstans, då krävs det ju att det är fint väder. :P Under promenaden får det gärna vara handhållande, lite pussar och gos. (a)

Sedan när båda börjar känna sig promenadfärdiga ska jag självklart få skjuts hem. ;) Och han följer med in - detta betyder dock inte att man måste ha sex när man kommer in. Men kanske avrundar med en film eller bara myser. Jag tror i alla fall det är min drömdejt. Det behövs inte mycket för mig, men en middag på donken och sedan hem för att ha sex är ingenting jag känner ens skulle räknas som en dejt. :P Haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0