11. Är du singel, berätta om singellivet.

Today's challenge - Singellivet! Singellivet för mig är asskönt just nu! Har aldrig varit den som trivts med att vara singel, men den här gånger suger det inte musten ur mig helt! Haha! Jag kan göra vad jag vill, när jag vill, hur jag vill och med vem jag vill! Utan att behöva tänka på någon annan än mig själv! :D (Med viss måtta då, måste ju tänka på folket i min omgivning ändå. :P) Jag mår bra, jag har kul, går ut och dansar, tar hand om mig själv, dejtar lite, har ingen jag behöver höra av mig till(visserligen hade jag inte det i mitt förra förhållande heller men) och det bästa - har ingen jag känner att jag behöver ora mig över! Jag stormtrivs! :D

Ska dock inte ljuga och säga att allt är frid och fröjd. Hade gärna haft någon att krama på, längta hem till, ligga och mysa med och så vidare, så hittar jag en kille jag känner har lite vett innanför pannbetet och behandlar mig på ett bra sätt, inte fan kommer jag dissa honom för singellivet då. Men jag tycker inte att jag "måste" ha någon så som jag känt tidigare. Och det finns en filur där ute som jag är lite intresserad av (honom jag berättade om för någon dag sedan), men skulle det skita sig är inte det hela världen och går det bra så är ju det toppen! Dessutom kommer jag ju träffa massa nytt folk till hösten, så då kan det vara skönt att bara vara jag. :) Men den som lever får se - ingen vet hur länge till jag är singel. Kan vara en månad, kan vara ett år. Den som lever får se! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0