1. Konstiga saker jag gör när jag är ensam

Första frågan i den nya utmaningen. Konstiga saker jag gör när jag är ensam. Hmm... Jag gör ganska konstiga saker hela tiden, varesig jag är ensam eller inte. :P Men något av det konstigaste jag gör när jag är nog att danska i stolen när jag sitter framför datorn. Jag brukar även prata en hel del med mig själv. När folk frågar varför säger jag alltid att det är för att jag slipper tykna svar. ;) Sedan brukar de bara kolla konstigt på mig. Tihihi.

Vad är det mer för konstiga saker jag gör...? Jag gör ofta helknäppa ljud, visserligen gör jag der när jag är bland folk med så det funkar inte... Jag vet inte. Kan ju inte fråga någon eftersom jag är ensam. xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0