22. Berätta tio saker om dig själv som andra inte förväntar sig.

Idag ska jag alltså berätta om tio saker som folk inte förväntar sig  om mig. Det får bli ur ett perspektiv där personerna i fråga inte känner mig så väl, för de som känner mig vet det mesta. :P Var ska jag börja...?

01. Jag har inte så bra självförtroende som många tror.
02. De som inte känner mig kan inte fatta hur små fötter jag har. Strl. 34-35. xD
03. Jag är väldigt lättstressad.
04. Jag är bottenlös - kan äta i princip hur mycket som helst!
05. Min nyfikenhet sträcker sig ungefär lika lågt som ekvatorn... om inte längre.
06. Jag är väldigt norgann med vad jag äter. Många skulle säga kräsen. ;)
07. Jag är jättesvårt att sitta still.
08. Måste ha någonting att pilla med om jag ska kunna koncentrera mig på, t.ex. en föreläsning.
09. Jag har svårt att lyssna när folk pratar långsamt.
10. De här sakerna var jättesvåra att komma på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0