05-01-15, M Å N D A G

Då var det en ny vecka och precis som så många andra är jag full av ny energi och motivation. Det nya året ger en ny början, tillfälle att vända blad och gå vidare. Visst är de tlite kliché, men det struntar jag i! Efter en fråga om jag var gravid så kände jag att det ta mig fan är dags att göra någonting åt det här! Så förra veckan blev det bara två omgångar på gymmet, (varav den ena gick jag dit själv), och den här veckan börjades med ett cxworx- pass, tänkte gymma på onsdag, pass på torsdag och sedan får vi se vad helgen bjuder på. Efter passet idag åt jag en fantastiskt god tropisk mugcake toppad med kvarg, passionsfrukt och druvor. Omnomnom! Det blir samma frukost imorgon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0