Naglar

Jag vet inte hur många av er där ute som vet att jag är en föredetta nagelbitare. Har, så länge jag kan minnas bitit på naglarna när jag varit nervös, när jag varit rädd, rastlös, glad, uttråkad, spänd... ja jämt bet jag på naglarna! Fram till för cirka fem år sedan. Då började jag att sluta, började att använda depends geletippar, vilket hjälpte och sedan hittade jag även Trind nagelstärningsmedel som har hjälpt jättemycket (har hört att det är något ämne i det som många reagerar på, men det har hjälpt på mig).
 
Så nu har jag nästan alltid jämnlånga naglar vilka jag älskar att göra fina. Och hade tänkt köpa lite dfina dekorationer, tejpgrejer, dotting tools och allt möjligt kuligt! :D Sitte rpå ebay och kan inte få nog. :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0