Min "hela" cykel

Min cykel har i ungefär ett halvår... nej mer måste det vara... Ett himla bra tag i alla fall, har min cykel varken haft stöd, framlampa, baklampa, bakreflex, ringklocka eller reflex på framhjulet. Varför? Jo för att folk har dels tagit dem och dels gjort sönder dem medan cykeln har stått vid tåget. Stödet är väl det enda som ingen annan gjort sönder, utan det var en platsgrej som jag råkade sparka av när jag skulle ta upp stödet som flög av och inte gick att sätta på, vilket resulterade i att stödutan blev för liten och cykeln kunde inte så på det stödet. Men nu, nu har jag köpt och satt fast allt. Det var himla skönt att cykla hem igår och veta att man syntes i mörkret!! Dock är min cykel så gammal och skruttig, så jag har inte lagt jättemycket pengar på den och jag har väl kanske inte sattt fast alls som man ska. :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0