Att lyssna på kroppen

Är det någonting jag lärt mig av de tränings/hälsobloggarna jag läser, så är det att man ska lyssna på sin kropp. Och ja, det är vad jag idag ska göra. Berättade ju förut om foten, och nu känns den illa. Känns inte alls bra i foten, så när jag har packat upp väskan blir det att slå sig ner i sängen med foten i högläge och ta det lugnt. Sen vet jag ju också att skadade kroppsdelar måste aktiveras och att det går fort att tappa funktion, men jag ränker ju inte ligga helt still, utan försöker belasta foten som vanligt.
 
Vad jag också glömt att berätta är vad som väntade när jag kom hem till S i fredags, vet inte riktigt vad jag gjort för att förtjäna det, men överraskningar är ju alltid kul! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0