21-09-14, S Ö N D A G

Detta har verkligen varit hem helg jag behövde! Lagom mycket aktivitet och lagom mycket vila (vilan tror jag har validitet lagom i alla fall). I fredags kom jag hem till S och såg på när han la golv på sin balkong. Haha, frågade faktiskt om han ville ha hjälp, men han tackade nej :P Så igår blev det typ brunch hos ett par av hans kompisar, raggmunkar  och fläsk men egengjord lingonsylt,  jag åt dock bara raggmunk. Sedan på kvällen åkte jag hem till  Sara där vi tjejer från klassen dukade upp en redig plockmatsbuffé. Det blev mycket prat, mycket skratt och helt enkelt en fantastisk kväll vilket har gett lite utslag idag. Haha
 
Nu ligger jag i sängen och kollar på ultimate fighter någonting... vet inte vad serien heter, men det är massa brudar som fightas för att få uff - bältet i en ny viktklass helt enkelt.
 
 
Trackback
RSS 2.0