15-09-14, M Å N D A G

Var tog helgen vägen? Tycker knappt att det hann börja innan det var måndag igen. Satt och såg när S spelade playstation, sen testade jag lite jag med. Haha! Har typ långhelg den här veckan. Har lite att plugga, men jag behöver inte stiga upp mitt i natten för att ta tåget tidigt i alla fall! Därför är mitt mål den här veckan att komma till gymmet tre gånger! Bokade et TRX- pass 2 minuter innan det var försent att avboka sin plats, så nu finns ingen återvändo. Sedan blir det CX två gånger den här veckan, kanske ett Bodypump, men vi får se om jag orkar upp tidigt på lördag.
 
Och ja, ingen kan väl ha missat valet som var igår? Pratas det om någonting annat? Tänker inte säga mer än att jag tycker det är vedervärdigt att SD ökat och nu är tredje största partiet. Fy fan! Sorgeklädsel idag vart det!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0