12-09-14, F R E D A G

Mitt huvud asså! Har haft sådan huvudvärk hela dagen och det vägrar att släppa helt. Det har lättat lite nu sedan jag drack en kopp kaffe, men den är ändå där och molnar! I skolan idag var det väl lite sådär halvvärt... skulle träna rullstolskörning, men vi gjorde i stort sätt samma sak som vi gjort så många gånger tidigare: tog oss upp för trösklar, ramper, åkte hiss, upp och ner för backe... Det liksom gav ingenting. Sen är det klart att det är viktigt att öva, men det känns som att det hade varit roligare i en "mer realistisk miljö", även om byggnaden vi är i är sjukt realistisk då den inte är så anpassad som man tänker att den bör vara. Men, men, what to do?
 
Sitter nu och pluggar förskrivningsprocessen. Inte den roligaste uppgiften, men den behöver bli gjord. Har laddat upp med kaffe, cola (som jag ska dricka lite senare) och nötter, ställt timern på 40 min så ska jag nog får gjort detta så ja hinner bada innan S kommer hem sen. Hann inte bada igår för han hörde av sig och var på väg hem igår när jag bloggat klart typ. :P
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0