11-09-14, T O R S D A G

Tänkte att jag sklla ha bloggat mer igår, men så blev det inte. Åkte in till stan, gjorde mina ärenden, hälsade på Fiia med familj, åkte och handlade, lagade middag och sedan försvann kvällen. Vet inte alls var den tog vägen, men snabbt gick den. Och dagen idag har inte varit så mycket långsamare.
 
Med packning upp över öronen var jag i skolan mellan 8:30 och 10, sedan lämnade jag av packningen hos S, åkte hem och lunchade hos en kursare och sedan vart det studiebesök på DART, ett konsultföretag typ, för bar och ungdomar som behöver kommunikativa hjälpmedel. Och här är jag nu, hos S och typ avlider. Är så himlans trött! Men ska försöka göra en studieuppgift och sedan nöjer jag mig för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0