10-09-14, O N S D A G

Vilken skön känsla - fick för mig att det var tisdag och började skriva tisdag i rubriken, men insåg sedan att det var onsdag! Ibland är det skönt när man kommer ihåg vilken dag det faktiskt är! Har varit vaken i drygt en timme och har redan hunnit göra mig i ordning, betalat telefonräkning, vikt en tvätt, startat en ny, plockat i och startat diskmaskinen och snart ska jag hänga upp tvätten igen. Ska nog innan dess äta frukost också, ska iväg in till stan idag och gå ut med hunden eftersom att S är i Tyskland den här veckan och hans roomie är nere i Halmstad på dagarna. Sedan får vi se vad som händer under dagen, antingen blir det att jag ska träffa Fiia, eller så blir det plugg.
 
Hade i vilket fall som helst tänkt att jag skulle gå och rösta idag, har till slut bestämt mig för vad det blir!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0