09-09-14, T I S D A G

Kan man annat än älska redovisningar? Eller ja, jag typ gjorde det tills denna idag. Haha! Föreläsaren vi hade idag när vi redovisade hade alla taggar ute som möjligt var! Avbröt, snäste och tillät ingen annan åsikt än sin egen. Mig avbröt hon en gång, så kom vi båda av oss och det verkade som att hon lät mig få företräde till diskussionen (hallå, jag är ju student och alla föreläsare är så sjukt på att vi ska diskutera), varpå hon avbröt mig igen och jag typ mumlade "jaja, okej... nej min åsikt räknas inte då håller väl jag käft då..." (jag var långt ifrån den första som hon avbrutit), varpå hon snäser åt mig "hade du någonting att säga" lite diskussion fram och tillbaka om huruvida jag hade någonting att säga eller inte och sedan fortsätte redovisningen. Underbart!
 
Nu ska jag i alla fall läsa på lite om HLR, eller snarare S-HLR, HLR för sjukvårdspersonal, för att vi ska ha det nästa vecka och behöver göra ett kunskapstest innan dess.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0