01-09-14, M Å N D A G

Vilken fullspäckad helg! Det började redan i fredags med att min farmor och gammelfaster var här och hälsade på. Då blev det en del prat, en del virkning och mysgrejor! Somnade ganska gött på kvällen där. Sedan blev det lite halvspontant hem till Louise för att fira henne och pojken, hon messade om det under fredagseftermiddagen, så då vart jag där ett par timmar för att sedan komma hem till en bajtansmiddag och lillasysters pojkväns föräldrar kom på besök. Hade så det rann ur öronen när jag vid 22- tiden åkte hem till S för att vara med honom och hans kompis först på biltema, men sedan tog vi det lugnt. 
 
I skolan idag var det bara föreläsningar. Hade ju virknigen med mig, men den tog ju slut till slut så då var det ju bara att hålla sig vaken resten av tiden.
 
På väg hem till Lollo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0