30-10-14, T O R S D A G

Idag var en stressig morgon.  Fast egentligen inte.  Vaknade i tid,  gjorde det jag brukar men helt plötsligt var klockan 7:20 och jag hade inte ens tänkt att ta på mig jackan.  Det var bara att slänga på sig den, sjalen,  och skorna.  På väg till  cykeln inser jag är det är - 1 grad,  jag har inte lunch med mig och jag behöver både mössa,  vantar och en tjockare halsduk.  Springer in för att hämta det jag glömt och springer tillbaka ut. Redan här är jag andfådd pga att jag inte är helt frisk än och jag misstänker att jag har någon tempraturbunden astma då jag får jättesvårt att andas redan vid +10 grader.  Men,  men.  Får verkligen trampa på ordentligt till tåget eftersom jag ska ta det som går 7:32. Och hann må ni tro!  Till och med så pass att jag hann vänta på tåget och inse att jag inte fick med mig hörlurar.  Man kan inte få med sig allt inte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0