24-10-14, F R E D A G

N dag med vila gjorde verkligen susen!  Nu skrev jag ingenting igår  för att jag hade fullt upp ändå,  men jag var verkligen som en ny människa igår!  Dock gjordes det nog för mycket,  för jag vaknade lite krasslig idag igen.  Så idag ska jag ta det så lugnt som möjligt.  Måste inhandla lite inför söndagens middag dock,  ska testa fooled pork.  Så jag måste hitta Jackfruit och ska köpa någon god mörk öl att ha i marinaden.  Vad kan det bli?  Jag som inte dricker öl? Men jag känner ändå att det är skönt att få gjort det så jag inte behöver åka in till stan och fixa det imorgon,  hade jag varit hos S hade det u varit lättare,  men han var upptagen ikväll så det funkade inte. Sen är det dumt om jag skulle smitta ner honom.  

Idag är det verkligen höstrusk och mörkt ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0