22-10-14, O N S D A G

Hallå i sjukstugan! Är dunderförkyld här just nu! Det har inte satt sig i halsen, tack och lov, men jag är snorig, nysig och har ont i kroppen. Det började väl lite smått i måndags då jag dessutom somnade klockan 8 (första gången) på kvällen, men igår var helt bananas! Var så tung i huvudet va?! Jag känner att jag får vila från träningen den här veckan, trots att det inte känns i halsen. Många tycker ju att man kan träna ändå. Men jag har verkligen inte tid att vara sjuk just nu! Min handledare på praktiken tyckte att jag skulle stanna hemma idag då det bara är möten och ingen patientkontakt idag. Sagt och gjort. Hemma är jag! Och jag har börjat dagen långsamt! Frukost med Lillasyster framför TVn och nu är det dags att börja plugga och läsa lite. Måste få gjort så mycket jag klarar av. Det blir sängen tidigt så jag orkar med morgondagen! Så ingefärste, näsdukar och vila är mina vänner idag!
 
Självklart åker raggsockarna på!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0