14-10-14, T I S D A G

Kan en någonsin få nig av sovmorgnar? Jag tror verkligen inte det,  det var hemskt tungt att ta sig upp förut och mörkret gör det ju inte  bättre.  Även om jag stormtrivs på praktiken så ligger jag hellre i sängen och sover.  Haha!  Men,  för att göra det hela lite lättare och för att sätta lite färg på vardagen fick det bli en lila kjol,  mörkrött läppstift plus att det egenvirkade höstsettet fick bli invigt.  

Dagarna på praktiken har hittills gått väldigt fort,  så det dröjer nog inte läge innan jag hamnar i min säng igen. Eller ännu hellre i S  nya säng som ska komma någon gång den hör veckan.  Tiden med att dela på en 120 säng börjar närma sig sitt slut -  finally! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0