17-11-14, M Å N D A G

Jahaja, då börjar en ny kurs igen då. Vetenskaplig metodik. Alltså, förberedelser och viktig kunskap inför C-uppsatsen. Det börjar bli mer och mer påtagligt att vi faktiskt snart tar examen. Den här veckan ska vi påbörja projektskissen, så jag och Eleanor måste verkligen få trattat ner ordentligt nu! Har ett litet block där jag tänker skriva ner allt som rör C-uppsatsen och det blocket ska jag ha med mig överallt tills dess att uppsatsen är godkänd! Haha, nej kanske inte riktigt jämn, men jag ska ha med den så ofta som möjligt!
 
Nu ska jag cykla iväg till tåget, har börjat se på Brain Games på tågresan, eller ja, började göra det förra veckan och då insåg jag att jag sett för många avsnitt hemma. Avsnitten är bara 20 minuter så det går ju fort att se, nu har jag typ 4-6 kvar någoting.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0