13-11-14, T O R S D A G

Idag känns det att det är en bra dag!  En riktigt bra dag faktiskt!  Trots att mitt morgonhumör brukar vara från något under ifrån,  så vaknade jag glad idag.  Har inte sminkat mig ordentligt sedan förra helgen för att det vissa dagar har känts som att tårarna ligger och pressar på,  och andra dagar har jag bara varit för less på tillvaron och situationen att jag inte orkat.  Men idag gick det,  och idag känner jag att jag vill anstränga mig igen!  Äntligen! 

På schemat står redovisningar.  Det ryktas om att ordningen kommer att lottas,  så jag vet inte om min tur är idag eller imorgon,  men jag är så förberedd jag kan och brukar vara.  :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0