11-11-14, T I S D A G

Vilka dagar! De senaste fyra dagarna har varit intensiva! To say the least! I lördags började jag ju som jag kanske nämnt en massagekurs. En kurs anpassad för studenter och yrkesverksamma som läst anatomi och fysiologi där vi efter kursen, lite teori och 20 massager blir diplomerade massörer. Kursen varade i två heldagar och två kvällar, och med grupparbete den här veckan har det blivit långa dagar. Igår var jag hemma hos Emeli någon gång efter 10 på kvällen och nu kom jag hem för knappt en halvtimme sedan. Men det har varit kul, väldigt kul! Och det har varit skönt att ha någonting att fokusera på. Det har gjort att omständigheterna blivit lättare att hantera även om det fortfarande är jobbigt.
 
Nu ska jag packa upp min väska, hitta en bra plats för min massagebänk och sedan blir det sängen framför gårdagens Big brother.
 
Kommer en ordentlig bild på min bänk inom kort
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0