06-11-14, T O R S D A G

Målet att bli klar med uppsatsen  igår lyckades jag typ klara. Blev klar inatt då jag under dagen igår dels kände att jag blev störd här hemma och dels för att det blev en eftermiddag med Fiia och bebis sedan en filmkväll under kvällen. Så vid 3 inatt lät jag uppsatsen vila lite, tog tag i den idag, finslipade och nu är den inskickad. Det är bara att vänta på kompletteringen vilken jag verkligen räknar med att få göra.
 
I helgen blir det massagekurs. Det är skönt att ändå ha saker att göra nu så inte tankarna far iväg så vansinnigt. Känner att jag hela tiden blir påmind om allt som varit, vilket självklart är jobbigt just nu. Men nog om sådana tråkigheter och över till andra tråkigheter som ändå är överkomliga. Haha, nu blir det lite stöd tänkte jag. Det har verkligen fallerat lite grann här, så ett ordentligt ryck är välbehövligt! Sedan får vi la se, kanske sätter jag mig och "drömmer mig bort" i sims-världen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0