04-11-14, T I S D A G

Förra veckan var en tung vecka. Visst var det mycket roligt med, men den vaslutades väldigt jobbigt. Som ni vet har jag spenderat mycket tid tillsammans med en kille jag benämnt som S här i bloggen. Det kommer inte bli något mer sånt. Vi har träffats i nästan sju månader utan att det var någonting offeciellt, och när jag ville ta "nästa steg" visade det sig att vi var på olika plan och därför kommer vi inte att träffas mer. Vilket självklart gör väldigt ont i mig då jag tyckte om honom väldigt mycket. Tänker inte vara långdrage i detta, ville få skrivit det så att ni inte tror jag gått och slutat blogga igen. Under praktiken blev det inte mycket och det kommer kanske dröja lite innan jag har någonting vettigt och roligt att skriva igen. Nu låter det som att jag inte kommer sktiva på jättelänge, så är inte fallet, men jag behöver samla mig och komma till den punkten att jag inte börjar gråta så snart jag tänker på honom. Hoppas ni har överseende med detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0