Inte som väntat

Den här dagen blev inte riktigt som jag väntat mig. Skrev ju att jag skulle plocka med mig min virkning till jobbet och så... Nej så blev det inte. ca 12:45 la min telefon av. Jag hade den i fickan och när jag plockade upp den startade den om sig, och den startade om och om och om. Jag ringde Samsungs support och fick tipset om att starta om den genom att hålla inne massa knappar. Fungerade ej. Så det var bara att lämna in den! Tog bilen, 13:20 och gasade iväg till Backaplan för att hinna lämna den, få en lånetelefon och hinna tillbaka till jobbet innan 14:30. Hade det inte varit för mamma och pappa hade jag glömt min middag hemma med. Väl där får jag veta att den antagligen blivit fuktskadad. Jippie! Bara att skicka in den på försäkran och hoppas på det bästa. 750 spänn ut i skogen. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0