25-03-14, T I S D A G

Sov inte alls bra i natt, låg och vred och vände på mig tog på täcket, kastade av täcket, hade det på halva kroppen, öppnade ett fönster, svettades och frös. Ingenting fungerade! Vilket blev väldigt förståeligt när jag vaknade och ser att elementet står på full fräs, 26° i sovrummet, och jag hade puttat på fönstret... inte öppnat det. Bra där Anna! ;) Så nu vädras det för fullt här inne och jag börjar väl la vakna till liv. Nästan i alla fall. Men det tar emot lite nu, tänkte att man kanske skulle kunna få sova någon halvtimme extra eller så nu under praktiken. Men icke. Börjar halv 8 så det är bara att stiga upp 5:15 och var nöjd. Nu ska jag snart kila till tåget. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0