03-03-14, M Å N D A G

Idag har vi en trött Anna! Trots att jag somnade långt innan 21 igår så känner jag mig sliten och trött idag. Har kollat artiklar om smärtbehandling vid CRPS (Complex Regional Pain Syndrome, ett smärttillstånd i arm/hand) och ska skriva om detta imorgon med gruppen. Trots att man läst engelska i så många år och ser på serier utan text, så är det tufft att läsa på engelska! När man knappt förstår vad som står om det skulle vart på svenska blir det lite svårare när det är på engelska. ;) Men jag tror jag hittat en artikel som är relevant, så det blir väl att ta med datorn imorgon och försöka luska ut vad den innebär lite mer.  Nu ska jag packa väskan och sedan gå och sova! Anna är trött!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0