31-07-14, T O R S D A G

Idag är hon trött! Har hunnit vakna, städa rummet, äta två gånger och träna idag. Vad som kommer att göra den här dagen fullbordad är väl att jag om ca 45 minnuter ska cykla till jobbet. Blev lite sent igår när vi firade Fiia, men det var det lätt värt! Blir nog en halvtimmes powernap nu innan jag ska cykla iväg.
 
Har de senaste veckorna komit i gång riktigt bra med träningen - för att vara mig. Det har blivit tre gånger i veckan och jag har sett lite resultat. Min bak har blivit 2 cm större! :D Wiie! Men det är typ bara där jag ser resultat alls. Hoppas på att det börjar synas på andra ställen med snart, och till hösten kanske jag till och med vågar mig till gymmet!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0