Anna under 2013

Det har inte blivit jättemycket fotande under 2013, har varit väldigt slarvig med det, men vad jag har gjort, främst under andra delen av 2013 är att virka! Jag har virkat nästan högt och lågt. ;) Så under 2014 komer det att dyka upp ett och annat inlägg om mina virkningar. Tänkte visa det jag gjort hittills nu. :) Bilderna är inte i den ordning grejerna gjorts med ja. :P
 
Ett mobilfodral till mamma
 
Ett pannband
 
Ett mobilfodral till Sandra
 
En mössa till J
 
En dödskalesjal
 
Datorfodral till min nya dator
 
Mitt första panband
 
En sjal till Lillasyster
 

Kommentarer
Postat av: Josefine

Dödskallesjalen var riktigt snygg! Vad tar du för att virka en sådan och/eller ett mobilfodral? ;)

Svar: Tack så mycket! Jag vet inte riktigt. Haha, har inte funderat så mycket över vad det skulle kosta att virka åt andra - men garnkostnaden får "kunden" stå för själv :P
Anna

2014-01-03 @ 14:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0