26-01-14, S Ö N D A G

Berg-och-dal-bana! Det kan man verkligen kalla mitt humör det senaste. Till och med J har kommenterat att hag inte varit som jag brukar. Det har nog inte gått en dag den här veckan då jag inte gråtit något, inte varit så fly förbannad att jag inte vet var jag ska ta vägen och sen vips - glad som om ingenting hänt. Mamma tror att det är för att jag inte fått träffa J sedan 5 januari, och det ligger nog någonting i det. Dock är det ju tyvärr honom det går ut över. Men idag, just nu känns det lite bättre, trots att jag sov väldigt oroligt så känns det bättre just nu.
 
Ska fixa mig lite att äta, sedan ska jag ta och ringa J och efter det ska jag börja plugga lite. Har jag inget bättre för mig kan jag ju lika väl göra det liksom. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0