25-01-14, L Ö R D A G

Tja, när jag har mycket att göra runt omkring blir det inte mycket skrivande. "/ Men, men, jag är här nu! Sitter som vanligt och pluggar. Har under veckan slarvat en hel del med det, jag vill säga att vi haft en hel del halvdagar, men faktum är att det bara varit två halvdagar och under de två dagarna har jag haft saker att göra som inte "gynnat" pluggandet. Men så kan det vara ibland, tar igen det idag när jag ändå inte har någonting planerat.
 
Har en tenta den här kursen, så det blir att sammanställa massa gamla tentafrågor. Och efter att detta är gjort kommer jag börja med Studieuppgift 2 som ska vara klart nu i veckan. Eller fixa med garderoben, har inte bestämt mig än. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0