19-01-14, S Ö N D A G

Intensiv vecka - to say the least! Tenta måndag, heldag tisdag, onsdag, förmiddagsföreläsning onsdag plugg på eftermiddagen, 10 timmars plugg på fredagen, tenta igår. Jag är faschinerad över att jag ens lever fortfarande. Haha! Men tentan kändes helt okej igår , eller ska jag säga tentorna?! Det var ju ändå två st vi gjorde. Men nu är jag halvvägs, och de här tre termineran har ju gått fort, så innan jag vet ordet av lär jag ju vara färdigutbildad, legitimerad arbetsterapeut! Spännande!
 
Igår kom TIlda, Fiia och Lollo hit, blev lite chilla på livet, snack, lite snacks att äta, skratt, jacuzzibad... ja ni vet. En tjejkväll liksom! Och det behövdes! Och var askul att träffa alla tjejerna igen. :D Så idag, blir det lugnt, ska iväg med mamma en sväng annars ska jag bara ta det lugnt!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0