11-01-14, L Ö R D A G-

Fy vad skönt att sova ut idag! :D Och Att faktiskt kunna vakna när klockan ringde klockan 10 istället för att stänga av och sova vidare. Jag älskar att sova på morgonen, det är inte det, men jag tycker inte om att sova bort hela dagen. Vilket blir ett himla stort problem när jag har så himla svårt att stiga påå så länge jag inte har någontong jag måste göra en viss tid.
 
Idag blir det till att skriva rent frågor igen. Gjorde klart alla galmsa tentafrågor från handkirurgin igår, 84 frågor bara bam! Så idag blir det till att göra klart frågorna i reumatism. Det var 43 st sidor med frågor i alla fall, så får vi se hur mycket dubbla frågor det är och så. Sen ska jag ivåg till Sandra med, för att hämta mina gamla anteckningar om handens muskler och ben och allt.  Men egentligne är jag mer sugen på att bara ligga i sängen och spela Castle Ville!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0