10-01-14, F R E D A G

Vad jag är trött på allt sabotage! Kan inte folk bara låta saker vara? Allt från busskurer, till bullerskydd, till fula "grafittitags" på elskåp, väggar, stenar och andra grejer (nu menar jag inte riktiga fina tags, utan sånna där en person bara tagit en aprayflaska och kladdat). På tågperrongerna här hemma har de satt lampor i marken, dels för att lysa upp lite och delt för att ordentligt visa var gränsen för deb närmaste delen till spåret är avgränsat. När jag nu gick ut och skulle på tåget är det någon jävlel som gjort sönder typ varannan lampa. Jag tycker verkligen sånt är tråkigt, för det är så jävla onödigt mycket pengar som går till reparationer på saker och ting i den här kommunen! Pengar som kunde gått till något bättre, som högstadieskolorna som stängs ner här och var... Hann inte ta någon bild så ni skulle se hur jag menade, men trött på det är jag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0