26-02-14, O N S D A G

Vilken start på veckan! Med dålig sömn och långa dagar känner jag mig redan mörbultad, och lite värre blir det när jag har träningsvärk som inte är av denna värld (Tack och lov att det är för att jag gjort någonting bra!). Av någon anledning förfaller det mesta för tillfället, tentatiden som var under förra veckan har gjort att jag inte städat någonting, äter väl inte riktigt som jag ska och min hy mår blaj! Men, men, alla har vi sånna perioder. Tränade i måndags och ska iväg imorgon innan jag drar till kyrkan, så jag får ta hand om mig själv lite i alla fall. Jag förstår inte varför jag ska ha så svårt att komma iväg på egen hand till gymmet - det är ju ändå min kropp jag tar hand om?! MEN, jag ska verkligen försöka bättra mig!
 
Nu ska jag städa här hemma och unna mig en lång varm dusch med peeling och ansiktsmask som avslut. Så blir det sängen tidigt ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0