16-02-14, S Ö N D A G

Hade tänkt mig en slappdag där jag bara skulle ligga och läsa och gotta ner mig under en filt och ja.. ni vet. Kan jag det tror ni? Neej, jag kom ju på att jag behöver skriva ett paper till fredagens seminarie. Och det skulle antingen vara inne imorgon (har skrivit 17/2 vid uppgiften) sen pratade vi några om ifall det ska vara inne på tisdag, eller kanske till och med onsdag. Har jag för mig i alla fall. Så det är lika bra att göra det. Sen behöver jag läs igenom lite papper inför morgondagens rollspel igen. Måste ju vara expert på mitt egna patientfall. Och som grädden på moset har vi massa tentafrågor som ska pluggas in till på torsdag... Livet är väl ändå bra underbart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0