13-02-14, T O R S D A G

Idag drog jag verkligen ut på väckarklockan så läge jag trodde jag kunde. Och ändå sitter jag här och väntar på att kunna gå till tåget. Haha! Hade kunnat sova en kvart till, för det hade jag verkligen behövt! Har sovit jättedåligt under en period nu och det börjar bli bättre, men det är långt ifrån bra. Somnade i alla fall innan 23 igår, så det är ju alltid något. :)
 
Ska idag jobba med vårt grupparbete, förhoppningsvis blir det sista dagen. Ha lite småjusteringar att fixa som vi såg igår när vi trodde vi var klara. Underbart! Men ingen av oss trodde att det skulle behövas mer tid än till lunch, så jag har ingen mat med! :P Sen blir det hem och städa och se på Sex and the City!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0