08-12-14, M Å N D A G

Två veckor.  10 dagar kvar kvar med föreläsningar.  10 dagar jag vet att jag måste upp tidigt för att plugga,  skriva tenta och redovisa,  sedan är det jullov!  Äntligen!  Även om det officiellt bara är en veckas lov så är det ändå lov!  Och än så länge blir det tre dagar med jobb,  både julafton,  nyårsafton  och nyårsdagen blir det jobb för min del.  På gott och på ont.  Har inga andra planer så då känns det inte  lika tungt att behöva jobba.  :) 

Idag påbörjar vi kvantitativ metod.  Har aldrig förstått  mig på kvantitativa studier och grejer,  men förhoppningsvis är det inte dödligt svårt!  Och vi har tenta på det om en vecka.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0