07-12-14, S Ö N D A G

Det har varit en fullspäckad helg. Och den är inte över än - på gott och på ont. Hade ju tjejerna här på kvällen i fredags, supermysigt och det var helt fantastiskt att vi alla var samlade tillsammans! Att det ska vara så svårt att samla sju personer hade jag nog aldrig trott. Men, till slut var vi alla här, åt god mat vi gjort, skrattade, pratade, delade julklappar, badade, drack gött. Hade en helt fantastisk kväll helt enkelt!
 
Det var ju ockås så i fredags att jag och Eleanor skulle skriva på vår projektskiss. Men det blev mest att hon läste våra artiklar, sammanfattade dessa, markerade och hade sig, läste det högt medan jag plockade och grejade med maten inför kvällen. Därför kände jag igår att jag skulle försöka skriva lite, men även igår slutade det med att det bara blev massa läsande, men jag läste mycket. Därför kommer det dag, andra advent, bli mer projektskiss. Får ju passa på när det bara är jag och lillebror hemmaliksom.
 
Och på tal om lillebror blev det riktigt med kvalitetstid för oss igår. Lilasyster och jag spenderar ju en del tid tillsammans (när vi båda faktiskt är hemma), men inte lika ofta blir det med lillabror. Så igår såg vi på film tillsammans, åt pizza och sedan blev det lite serier. Väldigt kul måste jag säga! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0