04-12-14, T O R S D A G

Woooa, det har inte varit mycket bloggande det senaste. Det har varit en hel del att göra, dels i skolan och dels massa massage och sedan har jag bara mått konstigt. Och mår fortfarande konstigt. Men tänker att jag biter ihop nu innan jul och sedan kan jag ta det lugnt under jullovet. Jullovet då min morbror kommer hit och firar jul med oss!
 
Men idag är det redovisningar, under förra veckan fick vi göra intervjuer på varandra, vilka vi skulle göra en kvalitativ intervjustudie av, så det är vad som ska redovisas idag helt enkelt. Sedan blir det helg! Helg med lite plugg. Eleanor kommer hem till mig imorgon under dagen och vi ska arbeta med vår projektskiss, och sedan på kvällen kommer de andra tjejerna så ska vi ha lite julmys! Det ska bli skönt att vara lite människa.
 
Igår blev det nya vinternaglar, är faktiskt väldigt nöjd måste jag säga!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0