Regnig tisdag

Det verkligen bara öser ner nu! Träffade Sofie, gjorde det vi skulle och sedan tog en fika. Efter detta skulle jag hem och packa om min väska. Och woaw, att jag inte drunknade på vägen hem från tåget asså. Som det regnade, blev blöt och kall enda in i märgen. Sedan när jag ska ut med voven kommer vi ut, han kissar en gång och sedan öppnar sig himlen. Så när han satte sig under ett trä sa jag "nej, vi går hem istället" och swosh som han sprang hem. Jag förstår honom! Får väl gå ut snart igen, men nu när det regnar så väntar jag. Blir väl gårdagens Paradise Hotel och sedan någon gång ska jag bada. Köpte mig badskum idag. Hehe, får ju nyttja de resurser som här finns. ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0