Produktiv slappdag

Den här sommaren har min sömn inte varit som den brukar, på gott och på ont. Jag har på mina lediga dagar vaknat runt 9- 9:30, vilket i normala fall inte händer om jag inte har någonting planerat. Visst är det skönt, men dagarna blir väldigt långa i och med att jag inte somnar förrän sent på nätterna igen.
 
Idag var inget undantag från tidigare. Vaknade vid 9, hade inga planer, drack mitt kaffe och rotade i kylen efter frukost. Nada, blev grinig (underbara pms), gick in och la mig för att kolla på dramafruarna (Real Housewives of Orange County). Men vid 12-tiden ryckte jag upp mig, bytte om till träningskläder och tränade. Här kommer mitt stora framsteg - Jag lyckades göra en riktig armhävning, på tå både ner och upp!! Det är för mig ett fantastiskt framsteg! Har aldrig, i hela mitt liv kunnat göra en armhävning på tå, inte ens när jag tränade som mest i innebandy. Och aldrig trodde jag att jag skulle kunna göra det. Är sjukt stolt över mig själv!! Och min post- workout mat blev en veggieburgare. Omnomnomnom!
 
Nu har jag städat här hemma, och tänkte att jag skulle rensa garderoben lite. Eller i alla fall organisera garderoben! Haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0