Baaad

Till slut blev det något av den hör dagen också. När lillasyster kom hem från jobbet följde jag med henne till tåget för att möta upp hennes pojkvän och senare tog jag med en flaska rom och drack lite rom och cola tillsammans med Rickard. När temperaturen började sjunka och alkoholen tog slut tog jag på mina stövlar igen, traskade hem och nu ligger jag i jacuzzin och njuter! Jag använder vår jacuzzi alldeles för dåligt. Det blir inte riktigt samma sak att bada ensam som tillsammans med vänner eller han den där speciella. Men nu är det jäkligt gött. Nyttjar min vattentäta mobil och spelar, nu bloggar och lyssnar på Game of Thrones. Det blir lite roligare då i alla fall. Har snart suttit i 45 minuter. :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0