26-08-14, T I S D A G

Verkligheten är tillbaka. Skolan har börjat och igår var första dagen på mitt sista år som student! I alla fall än på ett tag. Jag kan inte ritkigt förstå att jag bara har ett år kvar, eller rättare sagt, tå terminer. Det är inte ens 12 månader kvar tills dess jag är klar. Heeeelt sinnes! Och redan nu ska vi bestämma (eller tja, önska) om VFU till nästa termin, vilket i sin tur innebär att vi måste bestämma vem vi ska skriva C- upsatsen med. Tack och lov att det redan är klart för min del!
 
Nu sitter jag i en liten pluggpaus, den har väl pågått lite väl länge. Haha, fötterna står i ett varmt bad med olivolja, vem har sagt att man inte kan lyxa till det medan man pluggar? Men nu är det dags att återgå, läser och gör tester om något som heter ICF. Får la se om jag lär mig någonting nytt. :P Nu är klockan ställd så jag får mig en paus om 40 minuter igen
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0