19-08-14, T I S D A G

Jahaa, då ska man få testa på att vara hundägare fram till på torsdag då. Det har ju börjat bra... tre av tre promenader krävde användning av bajspåse. Haha! Av alla promenader jag gått med honom, så trodde jag att vi var överens om att det var S som skulle ta hand om det. Men icke. ;) Jag tycker om vovven ändå! Måste säga att det, trots det labila vädret var väldigt skönt att komma ut och gå nu. Men å andra sidan måste jag inte göra det varje dag, så jag uppskattar väl det på ett annat sätt just nu.
 
Och utöver hundpassning så ska jag träffa Sofie en sväng idag, behöver ett moraliskt stöd och det va rju hon som tipsade mig om tjejen jag ska till idag så det kommer nog bli bra. Jag börjar väl gå in mot stan om 40 min eller så.  :)
 

Såhär ser det ut när man ska klia honom på magen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0